برگزاری نشست مشترک در خصوص رفع مشکلات مجتمع مسکونی آریا

برگزاری نشست مشترک در خصوص رفع مشکلات مجتمع مسکونی آریا

به گزارش فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خلیل آباد، نشست مشترکی در خصوص رفع مشکلات زیربنایی مجتمع مسکونی آریا با محوریت شهرداری و شورای اسلامی شهر خلیل آباد و با حضور مدیران ادارت آب، برق و گاز در محل شهرداری خلیل آباد برگزار گردید.

در این نشت مهندس عباس پاکدل شهردار خلیل آباد  با بیان اینکه رفع مشکلات موجود برای تمامی ارگان ها هزینه بر بوده که این موارد در حوزه شهرداری به مراتب بیشتر از سایر دستگاه می باشد.پاکدل افزود با توجه به اینکه سیاست و اعتقاد شهرداری و شورای اسلامی شهر بر حل مشکل ایجاد شده می باشد از آمادگی شهرداری و مساعدت در خصوص بخشی از هزینه های انجام پروژه خبر داد و گفت خدمت رسانی به ساکنین این مجتمع به حق و قانونی بوده و قطعا شهرداری بدنبال تحقق این امر مهم نیز می باشد.

در ادامه این نشست روسای ادارت برق آب و گاز به بیان مطالب خود در خصوص همکاری دستگاه خود در جهت رفع مشکلات وموانع موجود پرداخته و قول مساعدت و همکاری های لازم را دادند.

در پایان نشست مهندس زیبایی رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نیت از برگزاری این نشست پیدا کردن یک راه حل برای برون رفت از مشکلات و موانع موجود است نه اینکه دنبال مقصر باشیم افزود: اتفاقی در گذشته رخ داده است ، ولی در حال حاضر مالکین و صاحبان واحدهای مسکونی نیاز به خدمات رسانی دارندکه وظیفه ما و همه مسئولین صدیق ، خدمات رسانی به مردم است.

زیبایی افزود: بلاشک انجام این پروژه و رفع موانع موجود مستلزم هزینه زیادی بوده که از توان یک ستگاه خارج بوده و باید همه دستگاه های ذی ربط در این پروژه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.